De Groepsleden
DSCN1333web.jpg

Hier een kleine voorstelling van de groepsleden:

Hallo, hier met Céline Folens! (boven: 4e links) 1ste jaars student Orthopedagogie.
Ben 18 jaar en woon in Zwevegem! Mijn favo woord is Snodaard!
Ik hou van de leuze : Het is fijn om een snodaard te zijn!
Geniet van onze site!

Hey! Ik ben Sarah Gevaert (boven: 2e rechts), 19 jaar en 1ste jaars student Orthopedagogie aan de Katho.
Ik ben een echte ezelin van Kuurne en hou van uitgaan en samenzijn met familie, vrienden en mijn vriendje.
Net als Céline is mijn favo woord ook Snodaard. ;-)
Veel plezier nog!

Iep!
Ik ben Sandra Sobucka (onder: 1e links), 19 jaar en 1ste jaars student Orthopedagogie.
Ik woon in Bikschote en ben een echte diehard KSJer :)
Have fun op onze site!

Hey iedereen
Mijn naam is Maaike Devos (onder: midden), 18 jaar en 1ste jaars student Orthopedagogie.
Ik woon in Hooglede en kan niet meer leven zonder het leiding geven bij het Jeugdateljee en Babbeloe. Het onderwerp sprak mij persoonlijk wel aan. Het is iets waar ik zelf nog niet mee te maken heb gehad en daarom wil ik er zelf ook wel wat meer over leren.
Amuseer je hier en geniet ervan!

Helowikidoki!
Mijn naam is Marlies Gouhie (boven: 3e links) en ben net als de rest een 1ste jaars studente Orthopedagogie aan de Katho.
Ik ben 18 jaar en mijn huis staat in Menen. Uitgaan en veel plezier maken, daar geniet ik van!
Surf gerust rond op onze site en veel plezier!

Hallokes,
Ik ben Sofie Fossaert (boven: 3e rechts) en ik ben 18 jaar. Ik ben 1ste jaars studente aan de hogeschool Katho te Kortrijk. Ik koos voor de opleiding Orthopedagogie want ik ben graag in contact met andere mensen en hou ervan om hen te helpen en te begeleiden.
Onze wiki heet “Family Matters”. Het gaat over gezinnen; maar ook over vanalles wat met hen kan gebeuren. Dus ook allerlei problemen zoals scheidingen, eenoudergezinnen…Het onderwerp interesseert me, want het is recent en komt komt veel voor. Ook kan het voor allerlei problemen zorgen.Ik zal actief deelnemen aan onze wiki, zodanig we tot een mooi geheel kunnen komen en dat jullie er veel plezier aan beleven!

Koekoek!
Ik, Stephanie D'Oosterlinck (onder: 1e rechts) heb ook meegewerkt om deze site te helpen verwezenlijken.
Ik ben 18 jaar en ook 1ste jaars studente Orthopedagogie in Katho Kortrijk.
Buiten school hou ik me enorm graag bezig met mijn paardjes, familie en vrienden.
Kijk gerust even rond, en geniet ervan!

Hallo, ik ben Frederik Goderis. (boven: 1e rechts) Ik ben 18 jaar en zoals iedereen hier zit ik in het eerste jaar Orthopedagogie in het Katho te Kortrijk. Ik woon in Ieper en hou van uitgaan en me amuseren.
Nog veel plezier op deze site!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License